Leren over communiceren

Waarom reageert de ander zoals hij reageert. Waarom doe ik zoals ik doe. Wat gebeurt er als ik die ander op een andere manier benader. Duidelijke communicatie is heel belangrijk. Er kan heel veel ‘misverstaan’ worden. Ieder mens luistert of spreekt vanuit zijn of haar eigen context. Maar ook al proberen we ons best te doen die context uit te schakelen, dan nog zit er vaak veel ruis tussen zender en ontvanger. Praktijk in Gesprek wil teams in zorg of bedrijfsleven tools bieden voor een zo optimaal mogelijke communicatie. Het is mogelijk een geheel op maat gemaakt programma te verzorgen van één of meerdere dagdelen. Er is veel mogelijk in overleg. Praktijk in Gesprek is hiervoor een geschikte keuze als u op zoek bent naar een leerzame en interactieve training waar ruimte is voor leren, ontmoeten en plezier. Vraag naar de mogelijkheden. Als uw interesse is gewekt maken we een afspraak voor een orienterend gesprek waarin u uw wensen kenbaar kunt maken. Naar aanleiding van dat gesprek zal er op uw verzoek een offerte worden opgesteld. Maar ook andere onderwerpen uit het psychosociale werkveld zijn bespreekbaar.